kanał www (serwis internetowy) – dostęp do rachunku poprzez sieć internet
Zakres operacji udostępnianych użytkownikowi systemu przez Bank w ramach usługi może obejmować:
Autoryzacja dyspozycji składanych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu odbywa się poprzez podanie za pośrednictwem serwisu internetowego
Bank nie świadczy usług "wsparcia" klientom bankowości internetowej poprzez aplikacje wykorzystujące usługę pulpitu zdalnego np. TeamViewer, AnyDesk.
INTERFEJS MOBILNY INTERNET BANKINGU
Powiadamianie sms - SMS BANKING
Kanał telefonii komórkowej (serwis SMS) –dostęp do rachunku i uzyskiwanie krótkich informacji tekstowych związanych z operacjami na rachunku oraz składanie określonych dyspozycji przy użyciu telefonu komórkowego w formie wiadomości SMS.
Informujemy, iż z dniem 14.09.2019 r. w związku z dyrektywą unijną PSD2 będzie następowało dwuskładnikowe logowanie polegające na wpisaniu swojego identyfikatora i hasła oraz w drugim etapie hasła SMS.
Dwuskładnikowe logowanie (podanie dodatkowego hasła SMS) będzie wymagane co 90 dni.
Ponadto przypominamy, iż z dniem 14.09.2019 r. nastąpiło wyłączenie możliwości autoryzacji transakcji hasłami jednorazowymi z otrzymanej papierowej listy haseł.
Autoryzacja będzie dokonywana za pomocą:
lub poprzez
Linki do pobrania aplikacji mobilnej „Nasz Bank":
Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika
Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - przewodnik użytkownika
Instrukcje Aplikacji Mobilnej Nasz Bank w wersji 2.0:
Instrukcja dla Aplikacji mobilnej Nasz Bank (Android) 2.0
Instrukcja dla Aplikacji mobilnej Nasz Bank (iOS) 2.0