• 500_1920x500.jpg
  • bezpieczestwo_1920x500.jpg
  • Do_STU_bez_PINU_1920x500.jpg
  • idsgb14.jpg
  • mb11.jpg
  • SGB_przelew_natychmiastowy_24_7_1920x500.jpg
  • SGB_uslugi_walutowe_1920x500.jpg

_

Karta jest instrumentem płatniczym, przy użyciu którego posiadacz rachunku lub użytkownik karty w kraju, a w przypadku kart międzynarodowych za granicą, może dysponować środkami na rachunku.

 Placówka Banku wydaje następujące karty:

  • z funkcją zbliżeniową: MasterCard  Business Paypass, Visa Business Electron payWave

Dysponowanie środkami na rachunku może odbywać się w drodze dokonywania operacji gotówkowych lub bezgotówkowych, w tym transakcji zbliżeniowych lub innych czynności określonych w umowie o kartę lub regulaminie - w punktach akceptujących kartę oznaczonych logo tożsamym z umieszczonym na awersie i/lub rewersie karty.

 Operacji gotówkowych, polegających na wypłacie środków pieniężnych przy użyciu karty, dokonuje się w:

  • kasach banków, bankomatach lub terminalach POS
  • innych urządzeniach, akceptujących kartę i umożliwiających wypłatę środków pieniężnych
  • punktach handlowo-usługowych umożliwiających skorzystanie z usługi cash back - Posiadacze jednorazowo podczas zakupów mogą wypłacić nawet do 1 000,- zł

 Operacji bezgotówkowych dokonuje się w:

  • terminalach POS
  • bankomatach
  • innych urządzeniach akceptujących kartę i umożliwiających dokonywanie płatności bezgotówkowych lub
  • internecie

 

Zastrzeganie kart

Karta może zostać zastrzeżona przez:

  • Bank - zgodnie z postanowieniami
  • posiadacza rachunku lub użytkownika karty

Na wniosek posiadacza rachunku Bank może zastrzec wszystkie karty wydane do rachunku 

W przypadku utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia karty, lub nieuprawnionego dostępu do karty, posiadacz karty/użytkownik karty powinien niezwłocznie telefonicznie zastrzec kartę, podając swoje dane personalne.

Zastrzeżenia można dokonać u agenta rozliczeniowego Banku, przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu, pod numerami telefonów:

  • z kraju – tel. (22) 515-31-50 lub 828-828-828
  • z zagranicy – tel. 00 48 22 515-31-50

wszystkie rozmowy są nagrywane.

Zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty, powodując niemożliwość dalszego posługiwania się kartą. Zastrzeżenie karty nie może być odwołane.

 

Usługa 3D Secure

Dowiedz się więcej o bezpiecznych płatnościach w internecie z usługą 3D Secure na www.sgb.pl/3d-secure. Bank Spółdzielczy w Wieleniu oferuje aplikację „Nasz Bank”. Zamiast aplikacji „SGB Mobile” pobierz aplikację „Nasz bank”.

 

Płatności Mobilne

Płatności mobilne są jeszcze prostsze. Nie musisz nosić przy sobie „plastiku”. Nie musisz więc używać i zapamiętywać PIN-u. Płatność potwierdzasz w aplikacji. Kartę zastępuje smartfon, smartwatch lub opaska – urządzenie, które zawsze masz przy sobie. Portfelem cyfrowym możesz płacić nawet kiedy plastik karty nie został aktywowany. Transakcje są silnie uwierzytelniane, czyli tak bezpieczne, jak z użyciem PIN-u. Kiedy dodajesz kartę do cyfrowego portfela, jej numer zostaje zastąpiony przez wirtualny ciąg cyfr – tzw. token. Sklep nie ma więc dostępu do rzeczywistych danych karty, nie jest mu udostępniany jej numer.

Wszystkie zakupy są całkowicie poufne.

Dowiedz się więcej o naszych płatnościach mobilnych na www.sgb.pl/mobilne. Bank Spółdzielczy w Wieleniu oferuje aplikację „Nasz Bank”. Zamiast aplikacji „SGB Mobile” pobierz aplikację „Nasz bank”.

więcej

_

 
Masz pytanie?